Salam Aidilfitri buat semua Bloggers...!!

Assalamualaikum...

Rasanya masih belum terlambat utk aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada sume yang 'singgah' kat blog aku nih.... Minta maaf andai aku ade buat salah & silap sepanjang perkenalan & sepanjang aku ber 'blog' ni...

Alhamdulillah... Sepanjang aku bersama2 dgn Smart Tycoon Group ni, rezeki ku makin mencurah2..lagi2 masa bulan puasa hari tu... Alhamdulillah..

Tak sia2 aku spend utk ke kelas yg dianjurkan oleh mentor2 kami iaitu MMR (yg ni mmg xleh dpt kat mane2 group lain... ^__^ )

Ilmu yg diajar amatlah berguna utk kegunaanku sehingga akhirat... Mudah2an...

Ok... cerita ttg raya... Kami beraya di Segamat (kampung gueh la plak kan...hehehe...)
wahhh...best jmp saudara mara aku...dah lama x berkumpul mcm ni kat kg... 
Gambar: Ini hanya sebahagian dr keluarga kami.. Ade yg xsmp lg ms ni...huihuh...

riuh rendah rumah atok..hihihi...  Makan bnyk wooo... fuh..
Bila check kat karada scan aku tuh, perghh... masing2 berpeluh2 tgk result... mane tak nye... angka Viseral fat  besar2 woo...hehehe...

Aku cakap senang je nak kurangkan viseral fat tu... kene sukan bnyk...
Erkk... (tercekik drg....sbb majority xde masa...kerja kan...)

So aku pun suggest la V3SR pny prgrm... Disebabkan takut dgn result kesihatan drg, drg pun try lah amik trial set V3SR ni... (oh yaaa... Program ni x bleh dpt dimana2 group lain yer... Hanya STG sahaja yg ade program ni... Sila rujuk dgn Consultan terlatih dari STG SAHAJA... ^__^)

lg 2minggu nak g KL.. nnt drg nak check lagi viseral fat tuh... Alhamdulillah... Sekarang ni mmg kesihatan yg amat utama sbbnye kite ni mmg xbleh nk control makan... Sume fastfood je kan...

Nak tahu lebih lanjut psl V3SR ni bleh la email ke syaina_9@yahoo.com

InsyaAllah anda xkan menyesal join prgrm kami ni... sangat2 bagus utk kesihatan anda... 

Nota k@ki: Viseral fat sy semakin menurun.. cmtu jgk dgn Body age... Alhamdulillah...jom sihatkan badan kite dgn V3SR ni.. =)

Comments

Popular Posts