Smart Tycoon Group

Bismillahhirrahmanirrohim...
Assalamualaikum semua..

Syukur Alhamdulillah sudah hari ke-5 umat Islam berpuasa...
Alhamdulillah 5 hari ini aku berpuasa dgn bertenaga sekali walaupun aku terjerit2 mengajar dlm kelas... & aku boleh bergerak aktif mcm xpuasa... Compare dgn thn2 lepas mmg rs lain sgt2...badan rasa ringan je...

Itulah salah satu kelebihan jika anda berada bersama2 kami Smart Tycoon Group...mcm2 yg boleh anda pelajari...Nak tau? meh aku cite sket kisah sy..

Pada bln Februari, dgn xsengaja aku join STG ni.. xtau la kenapa.. tetibe je rs tertarik sgt2...
Sbbnye kagum dgn perubahan 1 of my mates.. yap... she's a teacher.. What makes me impressed about her?

Asalnye dulu badannya lg besar dr aku kot?Then within a few month, she manage to reduce her weight with one program held by STG... masa tu mmg agak confius jgk ms dia cerita.... dengan BEST la... dgn MMR la.. (Minda Magnet Rezeki)...

So, i spend some money sbb rs nak tau tu melonjak2... rupenye ala2 MLM but then sgt2 bnyk benefits yg boleh kite dpt dlm STG ni...

hmmm... ok lah...aku nak cerita pasal prgrm tu..opss... sebelum tu aku nk bgtau...program ni hanya ada di SMART TYCOON GROUP SAHAJA...!!! mmg produk kami same dgn org lain tp semuanya berbeza disebabkan program2 yg mentor2 kami anjurkan...ok...sambung cerita asal..

1. BEST- ini adalah khas utk yg baru2 nak berniaga.. diajar teknik2 berniaga & sedikit review mengenai MMR....masa ni aku xtau lg apa itu MMR... hihihi...

2. MMR- MINDA MAGNET REZEKI... diajar cara2 yg betul utk apply dlm kehidupan.. YA ALLAH... aku bersyukur pdMU... Hampir semua permintaan dlm wishcard ku dimakbulkan... Alhamdulillah.....Sejak mengikuti MMR, mmg rezekiku sgt2 murah... dgn bonus bulanan yg BESAR... dgn aku disahkan mengandung ketika itu... (walaupun sekarang dah keguguran... ade hikmahnye...Allah beri & tarik semula...Allah tahu bahawa ketika itu aku bersendirian menguruskan segala2nya & aku sndr xtahu apa akan jadi seandainya tidak terjadi sebegitu...Alhamdulillah...) Urusan pembelian rumahku hampir selesai...aku telah berjaya mendapatkan sebuah rumah berhampiran dgn rumah mak aku sndr.. xboleh nk pndh lg sbb masih ade penyewa di situ.. Yer..aku beli rumah 2nd je.. Xkisahla... janji aku boleh jalani kehidupan ku sndr kelak..

Salah 1 permintaan dlm wishcard adalah utk lulus induksi & disahkan dalam jawatan.. Alhamdulillah selepas tengok result smlm, aku mmg tersenyum panjang... Terima kasih Allah...Sesungguhnya tiada had kekuasaanmu Ya Allah....

Ade lg...tp cukuplah aku ceritakan yg ini shj...Walaubagaimanapun, masih ada lagi yg belum tercapai..& aku berharap akan tercapai suatu hari nanti..


Untuk mengetahui dgn lebih lanjut, boleh la berhubung dgnku di facebook --& search nama Feena Radzi ataupun email sahaja ke syaina_9@yahoo.com

InsyaAllah bnyk lg yg akan sy kongsikan dgn anda.. benda yg bagus perlu dikongsikan... ^__^


Gambar: Unconscious mind...

Comments

Popular Posts