Kenapa anda perlukan BE?


Krim Ajaib Bio Ever



Krim Bio Ever ni 100% dr herba iaitu ekstrak (SPF++) pegaga, daun kaduk, pitera beras, soya bean, aloe vera & ginseng. Di adun dgn cream nano, so sgt halus dan sgt2 cepat meresap dlm salur darah... ia akan membawa kebaikan2 ekstrak herba2 tadi bersama2 ngan oksigen (perjalanan darah yg lancar bermakna oksigen juga bnyk di bawa bersama) So sel2 kita akan di 'induce' dgn kebaikan ekstrak herba2 tu & juga oksigen. Bila sel2 kita bnyk oksigen dan cukup nutrien, ia ' terpaksa' jadi sihat & segar.

Sel2 yang sihat dan segar ini secara umumnya akan buat 5 tugas ni:
 i) buang toksid 
ii) lawan sel2 yg 'jahat' cth sel kanser, fibroid, cysts dll 
iii) produce & renewal cells - beranakkan sel2 baru ... 
iv) tingkatkan metabolisme  
v) balancekan hormon ...

Ya tuan2 dan puan2...inilah tugas sel2 kita sebenarnya..tp oleh kerana sebab2 tertentu, mungkin kerana toksid bnyk sgt, mgkin kerana kurang oksigen..maka makin lama ia jadi makin tak sihat dan akhirnya 'mogok' utk buat kerja2 asas ini... so kalo sel2 tu 'mogok' kat pankreas, maka pankreas td takmo lagi produce insulin..so bila insulin kurang @tak cukup @takde - gula tak boleh diproses menjadi tenaga, sebaliknya akan kekal sebagai gula...maka kenalah penyakin kencing manis @ diabetis..

So, fungsi BE ini adalah utk mengaktifkan balik sel2 yg mogok itu supaya ia akan buat balik kerja dia... Tu la pasal kita kena sapu di tempat2 wajib dan ada pula tambahan di tempat2 tertentu (haaa...ini semua sebenarnya hnya cadangan utk penyakit2 tertentu supaya sel2 yg mogok yg menyebabkan penyakit tu aktif kembali ... so kalo rasa nak melumur satu badan tu... SILA KANNNNN)

So, utk semua jenis masalah sama je penggunaannya : - sapu di 4 tempat utama (nadi di pgelangan tangan, inner arm, leher & bawah rahang)  dan tambahan 3 lg tempat (kalo nak lg umphh) iaitu di bahagian pinggang, abdomen (atas ari2) & celah paha +++  tempat2 yang bermasalah. Contoh : Kalau jerawat, maknanya selain dr  tempat utama, sapukan juga atas jerawat tu... Kalau diabetis, selain dari tempat utama, sapu juga di bahagian pankreas (silalah google).. Yang paling penting mulakan dgn doa supaya Allah mengizinkan BE ini menjadi penawar kepada masalah2 dll.

Hmm.. So kalau anda berurus niaga dgn konsultan terlatih (yg buat Projek Istimewa),  insyaAllah mereka expert sb mereka di beri latihan utk jadi Professional Consultant dgn menghadiri kelas Coaching, kelas2 kemahiran, Seminar MMR (minda Magnet Rezeki) dan BEST (Basic Entrepreneur Smart Training)..  InsyaAllah..

Apa tunggu lagi?Jom cuba BE...

Comments

Popular Posts