[[ Kenduri sana sini ]]

Salam...
Ahad haritu aku berpeluang untuk ikut mak pergi kenduri saudaraku kat Kempas.. (sebenarnye tajuk x sesuai..kenduri sana sini... hak tuii.. 1 je kenduri sebenarnye..hihihi...saje bikin gempak..)

Sampai2 je sana tiba2 aku terpandang kelibat yg mcm aku kenal.. Rupe2nye kawan adik aku..hahah... adik aku sendiri xtau yg saudara tu adalah schoolmate dia sendiri.. lawak la...

Sebenarnya yg kawin tu adalah saudara jauh.. aku sendiri pun kenal masa nak hantar jemputan untuk majlis aku 2tahun lepas..kalo x, mmg xtau la ade sedare kat sini...

hahah... ok... foto..foto..





tadaaa... heheh...tu lah kawan2 adik aku + mak kawan dia + mak aku + adik aku..
belah kanan aku tu mak aku n kiri aku tu adik aku...serupe x kami??hahah.. (jauh beza sgt2 kan....hahah..)

ok.. Sebenarnye ade lg beberapa shot.. tapi aku hanya dpt 1 ni jer.. ok... xngape.. hehe..

K lah.. pai..

Nota Kaki: Sape lagi nak jemput aku g kenduri? InsyaAllah aku datang..hihi..



Comments

Popular Posts