Huda demam... =(

Huda demam sejak jumaat lepas...tapi la ni da baik sket.. tinggal merah2 je.. (katenye campak...??)
cian sgt2 anak ibu ni..

Badan pun nmpk susut sikit.. ritu balik Segamat pun demam lagi.. Aku pun kene pantang makan jugak.. sebab diye asik nak menempel kat aku je..tekak xleh terima susu botol agaknye.. 
Sudahnye, smp hari ni diye asik nk menempel.. haish...

"ibu keje sayang,,,xleh menempel lebey2 sgt yerr.."

Skang ni tinggal merah2 kat muka & 1badan.. Orang kate campak.. tapi badan diye da xpanas.. hmm.. sememangnye aku xtau symptom2 campak.. tapi stat kuar merah2 ari senin ritu..

Masa diye sakit hari tu, aku bawak gi klinik depan rumah.. langsung diye xnak makan ubat tu.. siap muntah balik.. last2 ari senin pagi tu aku bawak g klinik pakar kanak2 kat tmn tun sane tu.. Alhamdulillah.. diye nak makan ubat tu.. (walaupun kene paksa.. tapi diye xmuntahkan balik oke.. hihi)

Hari ini, Huda tunjukkan perkembangan yang positif.. diye da start aktif macam biase (sampai lenguh2 ibunye ni ha..)
Sayanggg Huda... Muahhh...

Comments

Popular Posts