Kesian anakku Huda..

Hari Khamis yg lepas, aku, hubby, mak, adik & opkos Huda pergi pasar kat Ulu Tiram..
Banyak giler aku borong tudung.. yela, next wik da stat skola.. [[Uhuks.. xbleh nk berjimba2 lagi..]]

Gerak dari rumah jam 6.30pagi... Balik kol 11.. Pastu kol 12.30 kami pergi ke BBU nak beli Car Seat Huda..Then terus gi Kulai nak amik IC Huda..

Yey..!! Huda da ade IC... Yippie..!!!

Pastu kami ke Tesco Kulai nak cari Pampers & barang2 Huda.. Kami bawak Huda naik Stroller.. Senang sket nak gerak..Nak dukung lenguh tu tangan.. 
Huda dalam stroller...Nampak gumuk..hihi
Ibu & Huda...

Huda buat ape tu?? 
Owh..suruh ibu nyanyi ehh.. Jom berduet..hihi..
Tengoklah betapa gembiranya anak ibu ni time berjalan..hahah...

Skali masa jalan kat bahagian Pampers tu, ade la sorang budak cina perempuan dalam umur 3-4 tahun datang kat stroller Huda..diye tengok Huda..sengih2 je kat aku.. pastu pegang2 Huda.. Aku perhatikan je la.. Pastu diye picit pipi Huda. Aku risau takut diye picit kuat..Pastu diye amik tangan Huda..aku ingat diye cium.. Rupenye diye gigit.. Tetibe je Huda menjerit.. nangis teresak2 smp meleleh air mata diye..

Bertuah punye budak.. Diye terus lari.. ampesh asbestos btol.. aku harap tangan diye plak kene gigit nanti..Padan muka ko.. Kelam kabut aku pujuk2 Huda..pastu bawak gi bilik tuka pampers.. Situ ade bilik utk susukan anak.. 
[[ Seriyes aku cakap, sejak ade anak ni aku suke pergi jalan kat Tesco @ Jusco sahaja sbab sangat selesa & ade nursing room-utk ibu2 tukarkan pampers & BF anak... Sangat selesa.. ]]

Check tangan Huda sep baik xde kesan pape.. Kalo putus jari anak aku, aku saman mak ayah budak tu..sebab biarkan anak jalan sorang2 xde guide.. hish... Confirm dak tu xleh ade adik..kang abis adik diye kene gigit..

Comments

sickbear said…
ko simpan ank cina tuh kt peti ais br dy taw..
seksa dy ckup2 biar dy kejong..
td dy kasi ank ko nangis kali ni ko kasi ank dy senyap je kesejokan..
hahahahahaha..
Feena said…
hahaha..kalo la aku boleh pusing masa tu balik..mmg akan ku gigit2 itu bodak..
cik sue said…
mmg dh ada ank nie, mmg 2 tmpt tu la yg selesa...tmpt lain seksa...lg2 nk tkr pampes...huhuhu...
Iceaisya said…
amboih..dah bwk jln2 dah..bestnye....congrates ye syaii...

Popular Posts