Hari ke-4

Selasa- 2Nov2010
Misi dari Kangkar Pulai dtg rumah aku untuk tengok keadaan aku & baby..
Dari jauh diye tgk kate baby kene kuning..

OMG..!! Diye soh refer kat KK Tampoi..cek darah Huda, kuningnye tinggi.. 19 tu..
Kene g HSA plak.. amik darah lagi..naik lagi 22 bacaannye.. aduh.. Huda kene tahan wad.. xterkata aku masa tu..Hati ibu mane yg xsedih tgk anak menangis menjerit sbb kene amik darah... haish..Tapi aku tau itu sume untuk kebaikan Huda jugak..

Sepanjang jalan balik rumah airmata aku mengalir.. Aku tido malam tu tanpa Huda disisi.. Aku peluk n cium2 baju yg Huda pakai hari tu.. Aduh.. Rindu betul aku kat Huda.. Mana xnye.. slalu kol 4pagi diye kejut aku nk susu.. masa tu jugak mak aku akan bangun utk solat.. kol 6 pagi pun diye bgn kejut aku & ayah diye bgn.. nak suruh ayah diye bgn solat.. Bile teringatkan tu, lgla mengalir airmata aku ni..Ayah diye pun sama.. sedihnye..memang aku menangis xberhenti mlm tu...

Last2 bgn pagi tu mata aku jadi mcm FROG..! waduh..
Aku bersiap2 pg tu g spital..nk tgk Huda..

Sampai2 je sane, tgk bacaan diye da turun jd 15.. Tapi aku agak Huda bleh kuar esoknye.. Sbb nk jejak angka 12 tu mkn masa yg lame..

Hari itu aku agak tenang sikit.. Aku mula berbual2 dgn ibu bapa di sane.. Rupenye ade lg yg teruk dari anak aku.. ade yg kene paru2 berlendir, jantung berlubang & mcm2 lagi.. Ya Allah.. Kecik2 lagi mereka da diuji sebegitu..Mesti ibubapa mereka lagi sedih tgk keadaan anak mcm tu..

Semoga mereka semua cepat sembuh..

Huda boleh keluar pada keesokkan harinya.. Jam 2.30 ptg..hatiku gembira xterkata pagi tu bile aku smp di hospital.. Bacaan Huda da 11.. Alhamdulillah.. terus aku ambil Huda & bg diye susu.. Aku pegang je Huda.. Rindu sungguh dgn Huda.. Alhamdulillah smp hari ini, Huda menunjukkan sikap yg positif.. Semoga Huda terus sihat & membesar bagai Juara.. ('',)

Comments

Unknown said…
ALHAMDULILLAH..
semoga bby huda mmbesar ngn sihat..
Feena said…
amin..

Popular Posts