I feel so......... FAT..

Aiyak... makin lama rasa makin giant la aku nih.. haish..
Every week mesti naik skilo.. adeii...

Dah la kaki mcm BIGFOOT.. bwueks..
Malam tadi aku xleh nk tido..Baby sangat la aktif sampai aku nangis2.. dia tolak sane, tolak sini.. haish.. Lasak baby ni..

Nak kate contraction, aku xsure.. ye la, mane penah nk alami bende2 nih.. 1st time gitu..
Memang seriyes teresak2 aku nangis.. Ni la pertama kali aku nangis sebab baby lasak sgt2.. Sampai aku xleh tido.. Pas kol 3 baru leh tido.. Hmmmm...

Konfius nih.. Nak kate da dekat, xtau la ekk.. Tapi bile tanya org sekeliling, derang kate maybe da dekat..sebab aku da start sakit kat belah bawah sane tuuuttttt......

"Baby nnt nk kuar bagi signal kat mama tau..."

Erk...cmne ekk nk bagi signal...??? hmm...

Comments

Popular Posts