Sekolah..oh sekolah..

Isnin- 27 September 2010

Isnin aku da grak g Smk simpang renggam.ade taklimat utk cikgu2 yg br posting..penat denga taklimat.. Tapi da tanggungjawab..denga je la.. hihi..

Yang penting dapat makan.. Alamak.. tak amik gambo la plak.. Aku malas..

Ramai gak classmates DPLI yg dpt kat Johor ni.. Derang terkejut tgk perut I.. hahah..

Taklimat habis dalam kol 1 lebih.. Pastu dapat makan ala2 raya gitu.. Ade nasi impit, kuah lodeh, rendang, kuah kacang.. Memang SUPERRRBBB la..

Pastu kami kene g daftar kat skola masing-masing.. Hmmm.. Terus la g Skudai sane utk lapor diri..Ade 4 orang yg dapat sama skola ngan aku..

[[Haii.. Nape la aku tak dapat sekolah Kempas.. Haishh...]]

Sampai skola dalam kol 3 petang. Sekolah ni aku mmg da tau cmne.. Aku penah datang skola ni dulu untuk kursus GSTT sekolah Kempas hantar.. Tapi seriouly unexpected betul tgk the students..Hmm.. Redha je la.... Agak lama jugak kami tunggu GPK datang.. diye ade meeting..

Semuanya selesai dalam 5.30petang.. Sian incik hubby sebab terpaksa tunggu aku dari pagi sampai la aku selesai petangnye..

Thanx ye incek hubby.. Nanti kite blanje makan ehh.. hihi..

Memang serius agak letih badan aku hari ni.. Baby pun asik gerak2 & mengeras jerr..

Sabar ye baby.. Nanti balik rumah kite rehat ye.. Abah pun tak sembang ngan baby lagi hari ni..

Pas setel sume2, aku blanje hubby makan area Taman U jerr.. Aku order Mi Bandung.. Tapi agaknye Mi tu diye amik dari Bandung kot.. Lame btol menunggu.. Incek hubby da nak abis makan (tu pun diye makan slow2) Yang aku plak da order 2 gelas jus da.. haish.. nak kene kedai nih.. Skali incek hubby sound kat waiter tu.. Rupenye derang xnampak order yang tu..

Waduhh.. Rasa nak lempang2 org tu pun ade.. haip.. Sabar..Sabar...

Comments

Unknown said…
bestnye leh p sekolah semula..lama tol xp sekolah..hehe..teringat masa sekolah2 dulu..
Feena said…
skola ms zaman kite ngan zaman skang lain sgt2 yati..kureng best kot.hehe.

Popular Posts