[[ Salam Aidilfitri ]]

Wah..tinggal beberapa hari je lg kan nak sambut Aidilfitri...
Persiapan korang cmne?

Aku? Tahun ni sempoi2 suda.. heheh.. banyak nak pakai duit untuk baby.. hik hik..

Alamak.. kat raya incek somi xbeli lg.. aiyak.. ni la padahnye..

" Cik abe... tahun ni xde kad leh x?? hik hik.. "

Insya'Allah next week dapat result posting.. Harap dapat la sekolah yang dekat ngan rumah.. Takde la aku nak ngadap jem.. Kang terberanak aku kat tengah jalan.. hahahah...

BTW, malam ni aku & incek hubby akan bertolak balik ke kampung hubby kat Kuala Selangor.. Untuk menyambut Aidilfitri.. Harap perjalanan kami lancar & selamat.. Amin..
  
Kami suke gerak malam.. sebab sejuk skit.. minyak pun jimat la sket.. Harap tak banyak kereta la nanti kat highway...

Kepada kengkawan semua, Semoga Aidilfitri kali ini memberi penuh makna dalam kehidupan anda.. Hati2 drive kereta ye. untuk co-Pilot, tolong2lah redakan/ hiburkan driver tu hah.. Jangan bagi diye khayal masa drive.. Kang len jadinye.. Jangan main mercun tau.. hehe.. Makan tu kawal sket.. Kang bleh kene penyakit raya (paham2 sendiri la..heheh..)

Untuk aku, tahun ni merupakan tahun pertama & terakhir aku sambut Aidilfitri berdua dengan hubby.. Tahun depan bertiga la plaks.. ihiks.. (Insya'Allah.. Kalau panjang umur.. Semoga semua dipermudahkan..)

K lah.. nanti kite cerita lagi ehh.. Peace..!!!
Kisses

Comments

Unknown said…
selamat hari raya..semoga selamat dalam perjalanan..
Feena said…
Selamat hari raya.. thanx yatie.. =)

Popular Posts