OMG..!!!~

haa.. bleh nampak tak status my Lilipie kat atas tuh? hihi..

I AM 33 WEEKS PREGNANT..!!

I'VE KNOWN MY HUBBY FOR ALMOST 4 YEARS..!!

I'M MARRIED FOR 9MONTHS..!!..

hik hik.. Skang nih excited sgt sebab my precious is very very active in my tummy..
kadang2 sampai terbongkok2 aku menahan.. so, solutions, aku gosok2 perut aku kat mane yang baby membonjotkan dirinya supaya baby jadi lebih rileks.. heheh..

Pastu barula bonjol2 tu hilang.. hahah..

Raya ritu ramai yang tegur yg my tummy ni macam org yang tengah sarat sangat2.. haish..
& seriously, my kaki bengkak sangat2 macam BIGFOOT lagi..! Haishh...

Mak aku kate muka aku pun da nampak bengkak.. Haishh lagi..

Tangan ku juga nampak besar.. & fyi, aku da lame xleh pakai cincin.. ish..

Incek hubby asik je tanya mana cincin.. bile aku tunjuk yang cincin yang dulu longgar kini da menjadi ketat, barulah dia percaya.. hik hik..

Nota kaki: Doakan semuanya selamat yerr... Mummy & baby must be healthy.. yeahh..!!

Comments

Unknown said…
wah makin montel..baby n maknye..semoga semua selamat..
Feena said…
hehehe..montel kan..
hik hik..jenuh nk kene kuruskan pas bersalin nnt..
Unknown said…
ala..xpe..buleh punye turun t..kene berusaha keras la..
Unknown said…
ala..xpe..buleh punye turun t..kene berusaha keras la..

Popular Posts