Baju raya x siap lagi..!

TIDAK..!!!

Baju raya aku xsiap lagi.. cmne nih?? ishh...

Ye la.. preggy women nk melaram cmne... tu yg aku buat dek je..skali xpasan lak next wik da raya... waduh..

Aku ingat nk pakai jubah.. Tapi hubby kate nanti panas.. ye la.. hormon preggy women kat lain sket.. hik hik.. Last aku beli je kain untuk buat blaus.. Ingat nak jahit aritu.. Tapi tahap kemalasan untuk menjahit telah melanda diri aku ni.. adoiii...

Semalam ari MERDEKA untuk Malaysia.. Tapi adakah pemikiran manusia kita telah merdeka..?? hmm.. Tak tahulah..Dengan keadaan yang sekarang ni, manusia macam sengaja menjerat diri mereka.. Macam2 hal skang ni kan.. Tambah2 plak isu yg semakin berleluasa.

~ Buang anak
~ Ilmu hitam @ sihir
~ Rasuah..

Tak tahu la bila sume ni akan berakhir.. semakin tinggi teknologi, semakin ramai manusia yg seakan2 tidak menggunakan akal fikiran mereka dengan waras..

Malas nak cite hal cmtu.. Jom kite cite pasal BISKUT RAYA... I Like...!!! hehe..

Semalam aku da buat biskut mazola ngan hubby.. hik hik.. adik plak buat semperit.. Tadi buat Biskut Suji & Nestum.. wahh.. Nampak menariks gitu.. Gambo xde..aku malas nak snap.. heheh.. Buat ngan mak aku tadi..

Nanti esok lusa nak buat Mama Carey, Sarang Semut, ShortBread.. ni sume kuih wajib untuk rumah aku.. Ops! lagi satu, Tat Nenas.. hehe... Maveles.. gitu..!

Mak aku da lame xamik tempahan.. diye da malas nk buat kuih.. so, buat untuk perut kami je la..hahahah...

K la.. Nak layan cite Ular Emas kat web jap.. Pai...

Comments

Unknown said…
wah sedapnye kuih muih tue sume..nk sikit leh?..kita xbuat pon taun nie..beli jek..
Feena said…
bleh..dtg la uma ye raya ni.leh rs kueh kite.hehe.

Popular Posts