13 Ramadhan

  erk.. btol ke da 13 ari ekk??

Dush..dush...!!

Ape la aku nih.. bp ari puasa pun xkire.. ish..

Harini terasa begitu lambat masanya...

[[ tambah plak ari ujan petangnya.. wahh..syiok gitu.. ]]

Da 2 hari aku dok pulun siapkan jahit manik baju adik aku kat lengan tuh..
huish.. Siap jugak harini.. hik hik..

"Mengerlip la ko Wani raya nih... haha.."

Pasni nak buat baju mak plak..hmm.. kene kumpul mood dulu nih..
Semalam je jahit manik mata da berpinar2.. ye la.. xbiase sgt.. lame2 marveles gitu..

[[ Tapi malam tadi pengsan awal plak disebabkan sakit kepala yg amat sangat... Tambah plak badan pun sakit2..]]

Petang semalam hubby bawak g Giant Tampoi.. Nak cari Nugget Tempura cap Marina..

[[ Ni ngidam punye pasal la nih.. ]]

ahhaha.. Alhamdulillah pagi td mak goreng & da makan da pun masa sahur.. heheh..

TQ hubby.. TQ jugak Mak walaupun saya terlambat bangun.. ihiks...

Oh ya.. Baju raya kengkawan da siap ke?? Baju aku xsiap lagi.. xde mood lagi nak jahit.. Tahun ni aku beraya pakai blaus jer.. Nak pakai baju kurung mane nak muat da kainnye.. perut da besau.. hehe.. Kalo muat pun nanti masa raya xleh pakai da.. sebab da sumbat macam2 bagai.. hahaha..

** Da terbayang camne aku makan masa raya nanti.. hahah..

Skang ni baby kadang2 je aktif.. ke sebab mamanyer xmakan ek?

"Baby sabar ehh.. nanti time berbuka, baby makan ye.. hehehe.."

Haritu aku g klinik Bidan kat Taman U tuh.. da scan da.. Da nampak muka baby.. Jeng Jeng jeng...

Nak tau ke girl ke boy?? haha.. Surprise..!!~

Tunggu la da kuar nanti keh.. Barula confirm jantinanyer..

Wah.. Excited gitu nak tunggu baby kuar.. ikut mama ke abah ek?? ekkeke..
Kid With Doll
Semoga semuanya selamat & dipermudahkan... Amin..

Comments

Unknown said…
wah..rajinnye menjait manik..amek tempahan ke?hehehe...
Feena said…
nak tempah ke? heheh...
Unknown said…
amik ke tempahan??..tlg jaitkan tok bj nikah kita..boleh?
Feena said…
alamak.yg tu x expert la..huhu.xpandai nk buat ngerlip2.ni takat lengan je bleh ar..hehe.

Popular Posts