Pop Corn...!! *** edited

yahoo..!! da dpt mkn pop corn wayang.. heheh..

dpt kat jusco Tebrau tu.. jauh btol nk layan aku pny teringin nih.. ye la.. nk mkn kat wayang kat U-Mall yg dkt ni, pop cornnye xsedap.. aku da rs da.. gulanya kurang..pastu de hangit2 sket.. uish.. pastu serik da aku nk beli pop corn kat sinun..

nnt la aku upload gambo.. malas nk naik atas amik kamera + cable.. hehe..

*************************************************************************
Pop Corn ku.... hihi.. BESAR PUNYA....

Aku yg suda demok... huhu...
Muka ku ceria dpt pop corn.. Opss.. kantoi... ade Coke plak...

**** Ibu mengandung xelok minum air berkarbonat... nnt sng kene kencing manis.. hihi..
(aku ni skali skala je bila teringin... opss lagi...!! ^___^ )

Nota Kaki: Nak Durian la plaks... uhuks..

Comments

peq shy da gumukk!!! =)
Feena said…
woi.sejak bile ko ade blog ni.peq jin dumuk.haha.

Popular Posts