I am 25 Weeks..wii hooo...!!

Cak..! kejap je kan da 25weeks.. maknanye lg 99days jer.. (bukan aku kire.. tp tu ha.. mr.lilypie yg kat atas nun yg kire.. hahah.. )

musti da bleh nmpk gender baby ni kan? tp aku xtau la nk scan ke x..
Nk bg surprise sket leh x? hihi...tgk la cmne heh..

Ok, menurut buku Pa & Ma yg aku beli ni, menyatakan bahawa bayi dlm perut sudahpun membentuk lemak2 di bawah kulit walaupun bayi kelihatan kurus..

Pada waktu ini, tubuh si ibu pula semakin membesar.. tidur juga semakin tak nyenyak.. (mmg pun..asik terjaga je skang nih..rasa xselesa..)

Pastu makin kerap g toilet.. buang air.. Senang kene sembelit.. sbb tu la masa pregnant kene bnyk mkn buah2an.. huhuh.. (mggu ni aku bnyk mkn buah2an tempatan je.. hehe..)

hoh.. nnt aku sambung lg keh.. hihi..

Comments

cik sue said…
sgt betul menurut buku itu..
nti kejenya asyik nk kencing je..tido pn xselesa...skrg dh leh tgk gender baby..aku dlu scan xprnh nmpak..dia tnjuk bontot je kt aku..heee...tu psl beli baju baby colourful...heee
Feena said…
aku nk beli buku kalerful jgk la..hehe..
Feena said…
opss.. Baju lerr..silap..buku plak..heheh..

Popular Posts