Sensitif...

Lately ni aku jd begitu sensitif..
xtau la nape... perubahan hormon ker??

aku jd mudah tersentuh bile mendengar berita2 kematian..
berita baby dibuang.. berita kemalangan..

Even cerita Din Beramboi juga buat hati aku tersentuh...
Aku terbaca blog PakNil.. thanx to Rynn sbb ingatkan aku psl blog PakNil.. aku da lame sgt xfollow blog PakNil ni.. Ayatnya begitu menyentuh hati aku..Korang layan la ye..

Lagi 1 cerita pasal kematian kawan aku pny kawan.. kawan Azimah Zainal.. Boyfriendnye kemalangan..
Sgt sedih bile baca blog itu.. korang g baca keh.. Ni link diye.. PQah

Sedih btol baca.. walaupun kite xalami, sekurang2nya kite baca pengalaman mereka..

Aku bengang giler bile ade yg mengutuk kematian Din Beramboi..

Hello....Ini cerita org meninggal.. kenape ko mst nk mengutuk org tu? aku xsangka ade lg org yg cetek cmtu...

Insaflah wahai manusia...

Comments

Ako Retna said…
perubahan hormon sbb ada sesuatu kot dalam pewot :p

laa msjbox awak dah expired plak... hehe
Feena said…
tu la..xsmpt lg nk renew.. hihi..internet kat sini sgt la slow.. so, nk buat online pun ssh..
cik sue said…
sbr ina...org pregnnt mmg camtu..
aku dl pon asyik nangis je sampai doktor pn marah aku asyik nangis je..
Feena said…
ok...thanx sukang...

Popular Posts