My last Day as a CIK in UPSI

Salam..
hari ni (Jumaat) merupakan hari terakhir aku bergelar "cik" di UPSI..

DI UPSI SAHAJA OK.....

sebab lepas kelas kang aku akan cabot ke Shah Alam n naik bas balik JB..
hik hik... (buat cuti sendiri)

ape rasa?

baru rasa berdebar sket.. sebab akan bertukar status next wik..

Actually, aku sayangkan tittle aku skang nih..
tapi da sampai seru, nk buat cmne kan..

aku harap kawan2 sume doakan semuanya berjalan lancar.. dan harap doakan jodoh kami berkekalan sampai akhir hayat..

Amin..

barang2 da siap kemas..tinggal masukkan laptop ni dlm beg..
waduh.. berat beg aku nih.. mane taknye.. bawak buku skali.. hish..
sbb lepas je majlis, aku ade micro teaching.. erk..
topik aku pun still blur lg.. cmne ehh..

hmmm...

Harap2 dapat la siapkan keje aku sebelum majlis.. risau tuh..
ok kawan2.. aku nk kemas laptop masuk beg nih...

ha.. lupe plak.. esok my best friend, Narhana akan bernikah dgn hubby diye jam 3 ptg..
sorry ye na sbb xdpt join tgk ko nikah.. jmp mlm esok k.. insyaAllah...

haraap majlis ko berjalan dgn lancar.. Amin..

Comments

Unknown said…
gelaran puan pon ok ape..
lagi best..hiihihi..
tp cik cam rasa muda ar..hihih.ii
Feena said…
best ape org pggl cik..heheh..

Popular Posts