Tag dr MissRynn..

Oleh sebab aku tgh xde keje, maka aku pun buat la ini tag.. dr Missrynn..

Sorry rynn.. br terkial2 nk buat tag ko.. ihiks..

1. Anda rasa anda hot?
-aha.. skang tgh hot la ni.. hehehe.. hot tu bwk bnyk maksud..yg mane 1 maksudnye.. hehe..

2. Upload gambar kesayangan anda.
- Gamba passport sy ms kecik.. tp xleh upload.. secreto.. hahaha..org tertentu je leh tgk.


3.Kenapa anda suka gambar ini?
- sy br pas nangis.. kene paksa amik gamba.. ms tu umur 3tahun kot.. hahaha..

4. Bila kali terakhir anda makan pizza?
- pas raya aritu.. my housemate blanje.. heheh..

5. Lagu terakhir anda dengar?
- Lagu yg ade dlm blog ni skang.. Mendung xbererti hujan by Ella & deddy dores.

6. Apakah yang anda buat sambil selesaikan tag ini?
- nk sambung tgk cite korea.. Boys before Flowers.. Ensemm.. =P

7. Selain dari nama anda sendiri anda suka di panggil?
- Nama aku mak ayah aku bg..so, lu pk la sendiri..



8. Tag lagi 6 orang tanpa rasa kekesalan.
1.
Naimah

2.
CikYatz
3. kakretna
4.
WanSujaihah

5.
Ana Salwani
6.
tina



****Siapa no.1 kepada anda??
my best friend sejak sekolah lg..heheh..

****Bagaimana pulak no.3??
hmm.. kenal kak ret kat msjbox rsnye... hehehe..

****Pendapat anda pada angka 4??
anak diye sgt la cute..hik hik..

****Kata sesuatu tentang orang no.2??
cute miut.. heheh..

****no 5 : diye ni kawan aku sejak skola jugak.. sgt pandai menulis.. heheh.. editor kot.. =P

****no 6 : wife sepupu aku..

ok.. rynn.. da abis da tag ko ni.. yg lg 1 tggu aku hapdet len keh.. hak hakk..

Comments

Popular Posts