Last Wiken

Sabtu:

Tunggu aby balik keje.. pastu g KL.. cari buku untuk blaja ni ha..
( kate jd dak skola..hahah..)

pastu ujan plak kat KL.. waduh.. cmne nk jenjalan kat pasar Jln TAR nih??huhu..

Aby g anta buku (yg banyak itu.. spent almost RM67.. tu pun sbb bnyk buku yg xde stok..), amik payung skali.. (da ade payung ni langkah pjg la sket.. hihih..)

mmg berjalan sakan aku.. dlm ujan n berpayung ngan Aby.. hahah..

pape pun tujuan asal NAK CARI BUKU... bile buku da dpt ( tapi xsemua), br la senang hati sket nk berjalan..

aku telah menghabiskan duit aku.. ish.. beli macam2 beb.. tp keperluan tu. hahah..
ehh.. silap.. kehendak la.. keperluan tu yg wajib..

laksa kat Jalan TAR tu sedap aaa.. teringat2 aku lepak mkn kat situ.. da la ujan..
makan plak bende kuah yg panas2.. menangis aku sebab pedas gigit cili padi.. hahahah..

sampai uma pun da kol 10 lebeh.. hmm.. pe lagi.. mandi2 pastu tgk tv.. terus tido..hahha..

Ahad:

Bangun pagi, terus buat spageti untuk Aby n kawan2 aku.. (saje je.. da lame xmasak..)
Pastu tapau spageti makan kat tasik shah alam.. (Dataran)

best.. hihi.. pastu gi menghantar kad kat uma makcik aku.. balik kampung aby jap.. sblm tu beli dulu durian (da ngidam 2 bulan lebeh da..Ngidam?? hahahha.. xde aa.. teringin jerr)

bawak balik kg, mak Aby masakkan serawa.. nyummy.. aku siap beli roti tu.. santan n bahan2 untuk buat serawa tu.. cicah roti.. sedap... hehehe..

pastu gerak balik Shah Alam.. smp da kol 8 malam.. terus balik uma, sbb nk kene balik tg.malim da.. gitu....

pas siap2 je ngan kawan aku, terus la pecut balik sini.. (Tg. Malim = BOSAN)..

n skang ni aku dok sini sebab xde kelas arini.. huwaaa......................................

Comments

Unknown said…
aceceh..bakal pengantin..ehehe da prepare sume lom?
Feena said…
blm.. hehehe..kat jb ssh sket nk tgk cmne.. sume ateh yg buat.. sian kat ateh..

Popular Posts