Pertandingan Mereka cipta Makanan Sihat


Tgk tajuk tu..heheh..
Actually our event petang tadi buat pertandingan ni..
kami sebagai participant jer.. hik hik.

Kriteria: Rasa, Kreativiti, Kerjasama. de lagi kriteria dia. tapi aku terlupa da..

Aku, Lela, Anne, KakSu 1 group..
Aku terlupa nk amik gamba during the event.. so, tgk gambo sandwich je la ehh..


Gambar: Hasil Sandwich dari setiap kumpulan..
Kumpulan aku punyer sandwich? jeng jeng jeng..


Tadaaa... heheh.. ni la kami pny sandwich.haha.. comei tak?
hik hik..


Ni la Penganjur & pengadil.. yang baju belang tuh cikgu kami..hehe..
Macam susah je nk bagi keputusan??heheh..

Keputusannya??

Yaa.. Kami dapat nombor 2.. hahaha.. Gambar kami & hadiah ade di handphone member..tak sempat nak mintak tadi.. lenkali aku upload ee..

hehehe..

FootNote: Puas hati walaupun nombor 2.. Hati seronok sebab de aktiviti camni..haha..

************ EDITED...

Ni la gambo adiah kami.. Jajan jer.. jadi la.. hehe

Comments

Unknown said…
dapnye..nk sikit..
lapo nie..
Feena said…
alamak..da de dlm perot la..nak gak ker? =P
Unknown said…
xpela..dlm proses nk jadi tuut..dah tue..
emm..len kali la..ti tlg watkan ea..
Feena said…
da proses da pun..hahaha.. bleh bleh..dtg umah. org bg mkn sandwich je aa.. heheh

Popular Posts