penatnye..

semalam dari pagi smp malam aku sibuk g beraya uma org.
dpt g 4buah uma je. tp smp ke malam. sebab jaraknye jauh2..

aku g ngan sape?

ngan tunang aku larr.heheh..

memule g uma nina kat cheras.. wah.. da tunang da diye. tahniah nina.
lame tu xjmp diye. da dkt 2tahun da kot. rindu giler. nk jmp adawiah xdpt call plak.
huhu..

pastu g uma pakcu aku kat kinrara. makan bnyk giler. seronok sbb makcik2 ramai.
pastu plak atok aku ade.. hehe.. ade sate, nasi empet, lemang, nasi ujan pelangi..

pastu, terus redah g klang. uma opismate aby.. hmm.. ramai kawan2 diye.. mkn spageti kat sini.. (time kat sini aku da start nk term****h.. huhu.. da penuh sgt la tu.. (pdhal aku xmkn bnyk pun?)hmm..rugi2 xdpt mkn bubur durian kat sini. perut da xleh terima da.

pas lepak bp min, kami grak g kat uma opismate aby jgk.. kali ni pny jauh. kat area kuala slangor.. waduh.. da penin2 aku kali ni.

smp je aku lepak2 dulu. xlarat. lepas sejam br aku amik mknn.. hehe..mkn bihun sop..

wah wah.. penuh perut aku.. pastu plak g uma kakak aby, diye bg plak jambu. hmm.. sedap. ubat melawas.. hahah..

tu je la cite.. gambo aku lupe nk snap.pdhal kamera aku bwk aje.. huh..

Comments

Popular Posts