Ye ye..

Hah.. dis wik aku da lega sket.. bnyk assignment yg almost done..
dis wik kene anta Kajian Tindakan (bende yg paling aku xske.. huh..)

yg len anta naik raya nnt.. tp da siap.. (harap2 xde masalah lain..)
Esok presentation IT lagi..
kene present movie Maker & Flash..
Movie maker aku buat pasal Ikan Hiasan.. heheh..
Sempoi...

pastu Flash, Lecturer soh buat kad raya.. (juga sudah aku siapkan..)
hik hik.. enjoy plak buat bende ni..

bg tang computer mmg aku ske.. tp kalo tang baca2, research ke ape ke.. mmg lomah..

hahaha..

xsabar nk balik JB.. yey..!!

tapi kan.. raya pertama aku kat JB laa..
xmcm slalu.. kami akan balik segamat dulu..
tp disebabkan masalah2 tertentu, kene la beraya di JB dulu..
hmm..

Tina, jgn lupe pesan kat Maklong tau.. simpankan menu utama tu utk shy keh..
Nak begedil tu.. sambal tu lebih2 skek.. heheh..

k la.. nk buat kojo skek..
daaa...

FootNote: Elaun..oooo Elaun.. bile nk masuk ekk??

Comments

K.Lina said…
Aisye.. tak balik segamat ke...? Tak best lahh..K.Lina raya pertama balik...tapi semlm jek...huhuhukkk
:(
Feena said…
ala.. kejapnye kak?/lepak aa lame sket.. uhukkss...

Popular Posts