Selamat Hari Raya Aidilfitri

Alhamdulillah aku da slamat smp JB jam 9.30 pagi td.. kami bertolak jam 5.30 pagi. bersahur dlm kereta.. kemudian benti kat dengkil untuk solat Subuh.

Sepanjang perjalanan ade la bape kali aku terlelap.. (Co-pilot xgune nih...)

hehehe..

skang jam 11.50 mlm.. aku br je balik dr buke puasa ngan x-school mates.. sgt seronok oke..
pastu kami jenjalan kat Danga City Mall.. aku dapat sauk sepasang kasut raya.. (unlisted item.. tp memandangkan aku xde kasut raya, so aku nekad nk beli sbb mata da berkenan sgt..heheh)

sgt riuh oke walaupun br 6 orang yg dtg.. (yg len cancel last mins.. kene obertime sbb nk raya.. hik hik..)

nnt aku upload gamba2 kami yeh..

Selamat Hari Raya Aidilfitri ye kengkawan.. Maaf kalo ade salah & silap.. Jemput dtg ke rumah..
Hati2 bawak kereta ye.. bnyk kemalangan yg mengerikan telah berlaku (takot..)

nite.. muahh.. hehe..

Comments

Popular Posts