Cuti raya

esok ari last gi kelas.. yey..!!
esok kelas Teknologi.. (mesti pegi..xleh ponteng..lect siap pesan, sape xdtg, xdpt bonus..)
hahaha.. tp bukan itu sbbnye aku xponteng..
tp sbb kelas tu mmg best.. bnyk yg aku dapat blaja pasal tekno nih.. hik hik..

sok lepas kelas, aku akan cabot gi shah alam.. mau sopping.. (ade duet kerr??)
mau jumpe itu tunang.. (insya'Allah..)

Lusa, pagi2 lg kak za kate nk gerak.. menurut kata Anne (chewahh.. mcm buat research plaks..)
kami akan bertolak jam 5pagi.. (xtau la bgn ke idak nye tuh..)
hrp2 btol la..

Doakan sy selamat smp ke JB ye..
Dah xsabar mau jumpa itu ohana.. heheh.. (kalo xtgk itu cerita Lilo & Stich, maka xtau makna Ohana)

brg2 sudah aku packing.. tggl toiletteries jer..tu sok pg arr kemas.. hehe..

oh yaa.. ptg td sudah hantar itu assignment (kajian tindakan)
lega sungguh kepala otak gueh.. huhuh..
pas raya kene submit lg 2 ke 3 assignment ntah.. tp sumer tu sudah aku print n simpan..
naik cuti tggl hantar je.. hahah..
tggl 2 assignment yg perlu di 'touch up' lg..

k la.. mau tido..

FootNote: kalau la boleh terus terbang terus balik JB.. heheh..

Comments

Popular Posts