Bosan..

BOSAN sebab terpaksa berhujung minggu kat Tg.Malim ni..
BOSAN sebab terpaksa siapkan assignment dis wik (nak anta next)
BOSAN sebab berbuka puasa sendirian kat sini..
BOSAN sebab aku sowang-sowang je kat bilik nih..
BOSAN sebab tak dapat join itu majlis berbuka puasa msjbox kat JB.. (LC Catering)
BOSAN sebab nanti kene balik sini naik bas tgh mlm (pas raya)

huh... sume nye MEMBOSANKAN...

Tapi BEST bile mengenangkan kemeriahan hari raya di kampung..
xsabar gitu... hehehe..
Cuma bezanya, aku tak dapat tolong mak aku buat kuih raya tahun ni..
hmmm.... sian mak aku..
jumaat nnt balik nk buat kuih mama carey la.. hehehe..


Gambar: biskut mama carey yg aku buat tahun lepas..

FootNote: Rindu kat mak.. uhuks...

Comments

Anonymous said…
uiks sedap nyer mama carries..i loike mam carries tapi xreti nk buat n nampak leceh..hihi okeh,balik segamat kang,bwk sebalang tau!tq hihihi
Feena said…
heheh..xsempat nk buat la tina..
org balik pun da ari jumaat.. kalo org buat, org bwk balik keh..

Popular Posts