Baby's Day Out



Last weekend, aku g Shah Alam..
Tujuan: nak jenjalan ngan anak sdara aku.. heheh.. rindu giler kat dak xempok ni..
seawal 7.30 pagi aku da grak dr Shah Alam menghala ke PJ ngan aby..
nk jemput dak kecik ni ngan ummi diye la.. nk g pasar Shah Alam kat Sek13 tuh..
jenjalan cari tudung utk Atok..
tp xdpt pun.. huhuh..

tgh sebok2 cari tudung, tetibe aby dtg bawak maira.. maira tarik aku g kat tmpt mainan.. diye tunjuk teletubbies tu.. hoh..

nak pau De la tuh.. hehehe..
xpe la.. bukan slalu.. so, aku pun belikan diye teletubbies tu.. hik hik..

bukan main suke lagi diye.. seronok tgk dak2 ni kan..
xsabo la plakk.. =P

lame gak kami jenjalan kat situ.. beli kueh raya, baju.. best tu dpt jenjalan ngan derang ni.. hehe..
hmm..

FootNote: xsabo nk tunggu raya.. mesti meriah..heheh..

Comments

Popular Posts