sedihnye... =(


korang nmpk x tu?? ni la salah 1 jam kesayangan aku..
nmpk ape masalah diye??
jap..kasi zoom sket..


Nampak?? DA PATAHH...!! sedeynye..
ni merupakan jam hadiah dari adik aku.. ish.. da 3tahun pakai..
ritu jam ni retak sket.. de org buat.. bengong sungguh..

uwaa..!! aku rs sgt sedey.. haritu jam yg kakak aku bg jatuh, retak cermin diye..
skang ni jam ni plak.. ish..

jam ni sgt cantik ok.. aku ske sgt2.. nnt nk kene anta gi kedai tuka tali diye..
aiyakk.. duet lagi..

xdpt aku bayangkan hidup aku tanpa jam tangan.. hny bergantung pd jam enpon.. ish.. xbest nye..

TIME IS VERY GOLD OK??

elaun... ooo elaun.. bile mau masuk??

ade sesape yg teringin nak bg aku jam baru x?? angkat tangan pliss...
hehehe..

FootNote: harapan je la org nk bg aku jam.. hmmm..

Comments

Unknown said…
siannya..
xpe soh abg li yg baru ea..
hahahaha..
Feena said…
huhuh... yo la tu...

Popular Posts