Orientasi

aku da selamat smp kat UPSI hari khamis & da tamat pun join orientasi..hahah..ni aku cerita secara ringkas aktiviti dari hari mula aku bertolak dr JB..

Hari Rabu (1Julai 2009):
Aku bertolak ke KL jam 10.plan asal nk gerak kol 8.tp biasela..lmbt..hahah..
bnyk bende xsetel tu yg grak lmbt.. hik hik..

Khamis (2Julai2009):
bertolak dari Puchong jam 7pagi.. sbb nk sggh Shah Alam amik member yg dpt same n sggh Kuala Selangor. bertolak dengan 3kereta. smp kat UPSI jam 11.30pagi.. daftar kol 2.30ptg. Selesai dftr jam 3.30ptg. tunggu family2 aku bertolak balik baru la aku sibuk angkat brg2 aku dengan Anne.. hehehe.. Malam lepak2 hostel n berkenalan ngan housemate.. hehe.. kami dpt penginapan 3hari je pastu kene kick out from here.. Auuww... Penginapan kami selepas orientasi di Proton City.. hmm.. xtau la plak cmne rope Proton City tu.. penah lalu.. tp xnmpk apartment? hmmm...

Jumaat (3Julai2009):
Bangun seawal jam 5pagi untuk mand n bersiap. pagi ni start orientasi yg dak2 muda dr kami handle.. warghh.. jam 6.15 pergi kafe utk amik breakfast yg telah disediakan. mkn bihun goreng yg masin.. adoii.. darah tinggi aku cmni.. thenjam 6.30 naik bas masuk kampus.. dok kat dewan.. ramai rupenye yg aku kenal. majority dak2 uitm masa blaja dulu.. harusla dari fakulti aku.. hotel & Tourism.. hahaha.. best giler.. Tghr beratur amik mknn.. ptg dftr subjek n amik jadual. hmm.. Ari Jumaat kelas aku 1jam je. dari jam 9 - 10 je.. yey!! bley balik kg... hahaha... balik kolej jam 12.30 tgh mlm.. hmm.. letih.. then ZzZZZzzzzzzzzzZZz.....

Sabtu (4Julai2009):
jam 5.15 pagi aku sedar then terus gi mandi n siap.. jam 6.30 grak g kafe..breakfast. then naik bas. harini ade perjumpaan ngan fakulti. aku amik Ekonomi Rumah Tangga (mmg sesuai la kan??heheh...).. ERT ni dlm Fakulti Seni & Muzik.. hmm.. xlogik btol.. heheh.. redah je la.. pape pun tgk dekan diye cam sporting giler..tp xtau la lecturer lain..harap2 sporting la..br la syiok mau blaja.. hahah..ptg majlis Ikrar Pelajar.. bnyk bende mau setel ni.. nk kene balik JB je mcm.. hmm.. Selesai orientasi jam 5 ptg.. balik kolej.. HoooRayyy!!!habis orientasi..

skang jam 8.15 mlm.. aku br pas mandi dgn rambut basah, mata sembap xcukup tido.. jap g confirm tido.. Rumet da seda tido da.. hahaha..

Sape rumet aku kat hostel ni?? mesti la kawan aku dr masa blaja dulu.. Anne..wakakak.. Anne, jap g aku join ko tido.. hak hak.. nak kene cas badan.. sok nk angkat berat.. kene pindah masuk uma sewa kat Proton City.. waduhhh...

Tamat cerita...


FootNote: Mau tidoo.. mata ngantok..

Comments

naimah... said…
na ak pun x paham nape ERT tu masuk faculty seni & muzik.. pe kene mengene... so dok proton city best x...? weekend ko mst xde kat sane kan... aku tau...

ak akn make sure sblum ko tamat ak nk g mlawat proton city tu... x kire la tem tu ko dah kawin ke belum... boley?

miss u!
Feena said…
bleh weh..dialu2 kan..hahah.. aku tunggu ko weh..

Popular Posts