Kisah di UPSI

Geng!! try teka aku kat mane skang ni??hahah..
aku kat Shah Alam daa... tp dengan brg yg banyak.. aku de assignment yg perlu di setelkan.. huh.. bosan.. disamping jumpe tunang terchenta.. ahaks...
di samping juga berjumpa dengan kawan2 seperjuangan zaman blaja.. best best..
kasihan kami pelajar DPLI di anak tirikan.. sedey giler rasa.. mcm ramai yg xberpuas hati kerana kami belajar & dpt elaun..

ape ntah masalah drg tuh?? hmmm..
malas gueh nk pk.. yg penting aku nk jadi cikgu..itulah cita2 aku..
pagi td aku menitiskan air mata lepas menonton video yg lecturer aku pasang.. sensitif rupenye aku ni.. ish ish.. sep baik anne sowang je yg pasan aku nangis.. hahah..

malu sungguh.. xpe la.. n sesungguhnye aku merindui suasana mengajar.. rindukan student2 aku yg nakal2 tp best.. kesian mereka2 ini kerana masih belum dapat guru lain bg mengganti aku.. kesian drg sebab bnyk tertinggal..
ok..lupekan perasaan sedey.. meh layan gambo2 nih.. yey..!!





aku lupe plak nk amik gambo proton city tmpt aku blajo..huhu..
ceria je kan walaupun aku sebenarnye rs sgt tidak seronok belajar di situ.. susah btol nk ckp psl org2 kat sane.. hmm..
FootNote: Think positive plzz... plzz don;t be bias..

Comments

Popular Posts