hello

Salam..

dah hampir 2minggu aku kat Proton City nih..



Apa aku rasa?

no feelings.. hahah.. aku redah je la..

Semalam aku pergi itu Celcom utk dftr ini Celcom Broadband.. Tapi line kat proton ni xbape best la.. wahai org2 celcom.. sila tambah coverage anda di tg.Malim ini..

kasihanilah kami sbb line sume xbape clear.. even tepon pun xclear.. celcom, maxis, digi sume sama jer.. fenin kepala den..

kerja da melambak, umah da kemas..
last weekend aku gi Shah Alam,., then grak balik JB.. utk uruskan perjanjian dgn KPM.. kene cr saksi.. huh.. mcm nak uruskan saksi kahwin la plak.. hahah...

Alhamdulillah.. medical check up da setel.. perjanjian da..tggl cr setem hasil je..
Then hantar borang perjanjian, med check up. yey...

pastu pk assignment yg sume nk kene submit b4 raya.. 7 subjek sem ni..

Kawan2 sume ok.. cume kemungkinan salah sowang dr kami akan quit.. maybe xde perasaan & xminat nk jd cikgu.. hmmm...br dpt geng, da kene bercerai sowang..

k la.. nk tido.. ngantok..ptg ni kelas kol 5.. hak hak...

Comments

nns said…
sbb tua de org panggil berokband (maybe beruk2 kalo ade buat tubuhkan band dipanggil beruk band...) hahhaha dh start merapu lg la ni lyn ngntuk kat opis..
Feena said…
ko mmg ske merepek..

Popular Posts