tamat sudah tugas..

tadi merupakan hari terakhir aku bekerja di SMKK..
surat serah tugas telah diberi.. segala2nya telah dipulangkan..

harap2 tiada apa2 hutang dgn mereka lg.. cume tggl membayar semula gaji 1hari yg mane kami telah pun meletakkan jawatan sbg GSTT..

smlm, bnyk lg hadiah yg aku dpt..terharu aku.. dihargai rupenye aku kat skola tu.. huhu..

Panitia turut memberi hadiah kenangan.. wah..kain gitu.. hehehe..
kaler pink..ala2 batik.. elok sgt la. sbb aku kene gune bj batik ms kat sane nnt..
mereka berharap aku kembali bekerja di SMKK di thn hadapan.. hahaha.. klako je..

tak ketinggalan student2 aku turut memberikan hadiah. gambar akan ku upload kemudian k..

syg jugak dak2 ni kat aku kan..heheh..

Gonna miss all of u soon.. don't forget me k?? daaa...

FootNote: Thanx for everything SMKK..muahhhsss.... xoxoxo..

Comments

Popular Posts