[[ Hari Pertama ]]

Kami ke UIA.. Majlis perkahwinan my schoolmate.. heheh..

cun la ko nana.. lame giler xjmp ko..

kami gerak kol 11.. terus menuju ke Carrefour kat mane ntah.. hehe.. jmp tepi jalan.. the singgah jap. nak cari hadiah utk pengantin..

Alamak!! kat situ xde wrapping service plak.. haiya.. kami bayar then terus grak gi Gombak..

Singgah kat Petronas area simpang highway Karak tu. Wrap hadiah jap.. hehehe..memang sempoi giler la aku balut..heheh..xpe la... Darurat.. heheh..

Kami tiba di dewan UIA jam 1.40ptg.. terus masuk & terjumpe la kawan skola aku.. si Fadila & husband, Alan.. da ader baby da.. luper nk snap gamba mama tuh..

masa tgh mkn plak jmp si Hajar & tunangnye.. hehe.. kat JB xnak jmp.. jmp kat KL plak..ape da..best tu diye keje smbl blaja.. huhu.. lepak & sembang smp kol 2.30 kot.. then kami terus grak g KL. nak jenjalan kat Jalan TAR & Sogo.. aku beli t-shirt 5lai, baju long sleeve & kasut.. hehehe.. kat JB xnak plak sopping.. bile gi sane br la nk sopping.. ape da aku nih..

kami jenjalan smp kol 7.. huh.. penat kaki gueh.. smp je area uma, beli KFC bucket.. melantak KFC kat umah.. hik hik.. best best.. aku kat sane asik makan je.. best best..

pastu tgk tv n tido.. mmg sakit giler kaki aku.. seb baik pakai kasut baru. =P

FootNote: Selamat Pengantin Baru NANA..

Comments

Popular Posts