Hari-hari terakhir di SMKK

lg 1 hari aku bekerja di SMKK..

ape rasa??

blm ade perasaan lagi.. perasaan nak pergi??kosong..

perasaan nak tinggalkan?? kosong jgk..

hehehe.. kdg2 je dtg feeling tu.. hak hak..

smlm aku dpt 3 adiah dr students aku.

terharu pun ye jgk.. aku dihargai oleh student aku jgk rupenye.. heheh..
Ni la aku di hari-hari akhir..hak hak..

Buku Rekod Mengajar yang bakal ditinggalkan nnt..

From the students.. thanx korang...

Cute stuffs.. TQ...


FootNote: tetibe rs sedih nk tgglkan korang.. (konon je.. sebenarnye.. Hoorayy!! dpt masuk campus balik..blaja blaja blaja...)

erk..tu bukan perasaan ke namenye?? hmmm...

Comments

Unknown said…
nak 1 hadiah tue..xde mug la kat sini..hihihihhii..
ilauNa-naimah said…
tahniah tahniah... so ahad on yek ngehehehe...
Feena said…
naim: hehe..ahad mesti la on beb..

cikyatz: xleh..tu student kite yg bagi..nak gi beli kat kedai.hehe

Popular Posts