Alhamdulillah..

semalam interview DPLI..
xtau la cmne resultnye..

aku smp kat UTM kol 8.40pg.. tgk2 aku org last skali utk sesi tu.. ade 3 bilik.. aku bilik ke-3, org ke-12..

jenuh gak menunggu.. sep baik aku da btau drg siap2 yg aku x gi ngaja ptg tu.. heheh..
sepanjang masa menunggu, perut da nyanyi2 mintak diisi.. mane sempat aku nk bekpes pg td..
huhu.. bgn awal.. tp mandi lambat.. hahah..

biaselah tuh..!

tunggu smp kol 12.10 br smp turn aku..
turn aku je, kejap.. apsal ntah..

tp mmg sempoi abis la org tuh.. hik hik..
tp aku xyakin dpt.. harap2 dpt la..

aku mmg minat sgt nak mengajar.. xtau la nape..
mendidik ni mcm da sebati ngan jiwa aku..
Harap Allah makbulkan doa aku & permudahkan segala urusan..
Amin...

Comments

=MissRynn= said…
dont worry babe.. u can do it!!
Feena said…
amin...
Feena said…
This comment has been removed by the author.

Popular Posts