Aktiviti Hujung Minggu

Seawal jam 9.45pagi aku da terpacak kat ini tempat...
Kat mane??Ini la COSLAB..tmpt aku buat facial..

Sepatutnye
appoinment aku kol 10..tapi disebabkan aku kene antar adik aku g keje, so, aku pun g arr COSLAB awal2..hehe.. Ini pemandangan kat luar coslab.. Island Red Cafe yg baru saje beberapa bulan dibuka.. Xtau la ape rasa cafe tuh..Owner nye pun aku xdapat kenalpasti kaum ape pny..heheh..
Masa facial.. mak aihh...sakitnye..Macam nak gugur jantung aku masa tuh..mentang2 la jerawat aku belum surut sejak-sejak hari sukan skolah tuh, diye men picit je kuarkan itu nasi..
uwaaa..!! mau aku nangis masa tuh.. huk huk..
Facial selesai jam 12.30..

hmm..masa tuh dalam pale otak dok pk..nak balik terus ke, nak lepak2 dulu??
then aku terus pecut Ferrari merah aku (konon je ferrari..hahaha) balik rumah..
kat rumah plak.. aku sebok buatkan kakak aku power point..utk assignment diye..
huhu.. ye laa.. nak kene aja dak2 nnt kan.. so aku pun create la powerpoint ala kanak2.. hehehe.. tp ni blm siap lagi.. nak masuk video n sound..huh...
Then, jam 4petang.. mak aku ajak gi Jusco jap..
aku pun siap then terus pecut gi jusco..
kat jusco xbeli pe pun.. mak aku je beli barang..
aku hanya sekadar "cuci mata"
heheh.. balik uma aku ngadap komputer smp la ni ha..
oppsss.. bukan xde aktiviti len ok.. tp yg len tu bende2 yg wajib yg sume org kene buat.. so, xperlu la cerita oke..
dan itulah kisah bosan aku sepanjang hari ni..
Sape suruh korang baca aktiviti aku yg bosan ni..
hahaha...
FootNote: tiap2 hari pun macam bosan je skang nih.. takde ape ke yg bleh buat aku happy??

Comments

Popular Posts