MTEST

ok..br je balik dr MTEST kat smk tasik utara..
soklan nye?? no komen..aku men jawab je..
redah..hahaha..

soklannye mengelirukan..
so, mmg brain storm abis2 la td..smp perut aku pun nyanyi2 ms jawab tuh..pdhal da amik bfast da pg td.. hmmm..

suppose kami kuar dr dewan kol 12..tp ntah ape masalah pengawas2 tuh, kami dilepaskan pd 12.25.. huh..masa tuh da la mendung nk ujan lebat..haiya..

aku masuk je dlm kete, rintik2 ujan pun mula turun..alhamdulillah aku smpt masuk kete dulu..hheh..then alih2 smp kat jln besar, ujan lebat gitu..hampir xnmpk jalan..

smp uma dlm kol 1 lebeh...dan jap lagi aku nk kuar balik..mau pegi jenjalan..yihaa..

errr...nnt nk kene stadi sejarah & BM plak beb..hmmm..

FootNote: Fenin kepala..

Comments

cIk pEnNa said…
sama la kite td!
;)
Feena said…
ehh..sue pun amek kpli ekk??hehehe
Feena said…
ehh..sue pun amek kpli ekk??hehehe
cIk pEnNa said…
haah shy..
sue pun amik kpli gak..
hehehe
;)
Feena said…
same2 la kite..hehe

Popular Posts