[[kene tuka petang]]

tgh aku sembang2 ngan kak lin, tetibe pengetua dtg jmp aku..

"Pn.Rogayah da jmp awak da?"
aku: xde pun??nape?
Pengetua: xde la..ade masalah sket..awak mungkin kene tuka ptg..
Aku: nape tuan?
Pengetua: sbb cikgu ptg xcukup..

erkk!! suddenly, pn.rogayah masuk bilik guru panggil aku soh gi ofis diye..

Di bilik pn.rogayah...
Pn.Rogayah: saya nak mntk tlg awak sket la..awak kene pegi petang..
Aku: bile puan?
Pn.Rogayah: esok..
Aku: ok...

(sebenarnye dlm hati sedih gile..tp redha je la..berkorban beb..sbb kesian kat cikgu2 n budak2 ptg..punca aku kene tuka sbb salah swg GSTT ptg kene tuka gi skola len..sbb cikgu kat SMKK da terlebih...)

so, esok aku stat keje petang...
FULLSTOP.!

FootNote: sian dak2 aku..ade lg yg aku xsempat bg kat drg..especially adiah yg aku janjikan tu.. =(

Comments

Popular Posts