[[..very the penat..]]

sorry yaa incik blog sbb lame da xpost..

aku sgt busy n penat ini minggu..
ye larr..slagi x abis sukan, slagi tu la busy nye mak aii..

n de 1more event dis monday..
the PPD will be visiting our skewl..
haiya.. ni yg gueh cuak nih..
aku ni da la ngaja ntah ape2..
hmm.. redha je la..

smlm raptai penuh utk sukan..aku da rs muka aku sgt rentung skang ni...
erkk..mati aku..

da jd kuda belang da ni..kat muka..mmg ade 2 tone warne..
fenin gueh..

esok hari sukan..la ni aku kat skola lg..ptg ni nk hias khemah utk ruma perkasa yg gagah HABIS!!hehe.. tp pape pun dak2 uma biru ni sempoi n best..drg rajin sggh tolong cikgi2 kat sini.. heheh..

fyi, esok pas sukan, sy akan balik segamat..
kenape??

sbb, saje je..da lame da balik sgmt..
tp da xmusim la plak..huhu..

xpe la..nk bwk mak n bie jenjalan sane..heheh..
k la..nk g pantau dak2 biru tu buat ape..
da siap ke blm ntah maskot kami..heheh..

pai..

FootNote: sgt penat..

Comments

Popular Posts