Kejohanan Olahraga SMKK

baru saja berlalu itu kejohanan..
dan muka aku da nmpk sgt rentung..

disebabkan kene berjemur utk bertugas bg memastikan sumenye berjalan dgn lancar..

actually event tu hari sabtu..but then, disebabkan after the event, i've drive to segamat, so, br arini aku bleh blogging..

seawal pagi jam 6.45 aku da grak g skola..sbb perasmian start kol 8.30.
aku jg bhgn perasmian n penutup.
i've to make sure the perasmian berjalan dgn lancar..wif the perbarisan, ikrar..hmm..
alhamdulillah, sumenye da berlalu..

berjaya @ tidak??i think sume nye berjalan dgn lancar kot..coz no body comments about it..so, i assume sumenye oke..hahah..

lepas perasmian, aku kene jd pengelola peserta..huh..sgt letih itu tugas..sbb kene jerit2 panggil peserta..huhu..

lebih kurang kol 1, sume cikgi2 kene masuk acara.

acara pertama- 4x100 meter..aku xjoin acara ni..sbb aku da penat kejar peserta yg masuk acara..so, tenaga aku da abis kat situ..

acara kedua- tarik tali. rumah kami dpt no. 2..kalah ngan uma merah..huhu..sgt kuat aku tarik oke..smp tapak kasut aku tanggal..sep baik kasut lame..hahah..lantakla.. dan tapaknye aku lupe nk amik..tertinggal kat tgh pdg..hahah..lawak tol ms tu..dak2 sume da gelakkan aku..

and the result utk sume rumah sukann(overall), rumah aku berjaya... dpt no last.. kah kah kah..klako..pape pun, rumah sukan aku menang khemah paling cntik..haha..xsia2 tiap ari aku blk lmbt mau hias itu khemah..hihi.. dah tema kami adalah ocean..ye la..uma biru kan...

well, that's all for now..

FootNote: charge bateri badan yg da seminggu kurang tenaga..

Comments

Popular Posts