.aku da raya dulu??.

erk..maaf ye kengkawan..sy da raya dulu da..heheh..
so, Selamat Hari Raya..

skang ni tgh PMS..adoiii...sgt sakit..ish..cmne mau ngaja jap lagi nih??

Talking about raya, xbes sgt kot sbb aku xde gaji..
biase la..gomen..3months br dpt gaji.

huwaaa!!!sedey..

then, xdpt collect duit raya dah!!sedey lagikk!!
reason: aku da besor n da keje..

tp pttnye xde reason..sbb aku da keje tp xde gaji..
huwaaa lagikk!!

err..kengkawan, buke puasa sok, kowang blanje ehh??
ala..bleh la...bleh la..

*wink wink*

Ptg ni mau pegi bwk mak sopping brg2 dapo..as usual every month, mst bwk mak g beli brg dapo..

smlm, balik keje, aku tlg mak buat itu kuih london almond, mama carey..
hahah..agak comot corak yg aku buat..hehe..ye la..pes time tu aku buat mama carey..
pape pun, smlm aku da melantak rasa kuih sbb aku da raya..!!


mama carries aku buat..heheh..


ala..kene ganti..huwaa!!.

yey!!xsbr nk jumpe kengkawan aku sok..
so, friends, c ya tomorrow...
muahh..

FootNote: Sakit pey0t...

Comments

Popular Posts