.selesai.

Alhamdulillah...sumenye da selesai..
tp tu br peringkat pertama.eh, silap..tu peringkat kedua.peringkat pertama when dear approach me..ehhehe..

2nd- engagement..
3rd- ???opkos la marriage,, heheh..but still, don't know when..

sorry, xdpt nk upload photo lagi..gamba xbwk kuar lg aa..xde card reader plak..

sowi ya kengkawan..

btw, majlis start kol 12.30.

kelam kabut sy ber make up..terlewat sbb bnyk plak bende nk setel..nak kene kuar gi sana sini..

did i mention about my sis engagement??
aha..kami bertunang skali..but then, me first..!! biasela..kakak la dulu kan..heheh..

b4 that, kami da start rewang dr ari jumaat ptg..ramai gak la mak kawan aku dtg tlg.heheh..

ok..meh cite psl ari majlis.

kol 6.00pg sy da bgn..dok buat itu ini..
kol 8 kuar gi kedai dpn cr syr skek..menu: nasi kerabu@nasi ulam.heheh

then, kol 10.30 br sy balik uma sbb cr bunga utk sirih junjung.time tu la kelam kabut nk mandi..pihak lelaki da kat pagoh.. ok lagi sbb still jauh..

kol 11.30 start makeup..time ni my schoolmate: nana, narhana, naim, hanim da smp..riuh gak la bilik aku time tu..waduh..bukan sng kami sume nk b;kumpul..hehehe..

time tu jgk la mereka kate xsangka aku yg tunang dulu..senyap2 je..

hahaah!! well, br tunang kan??harap2 berkekalan smp akhir hayat jodoh kami. amin..

then, 12noon. dear msg kate da smp skudai..

huh??mampos..aku xsiap lagi.aku soh lengah smp 12.30..

sharp 12.30 muke aku da siap di make-up..heheh.. pandai adik aku buat. =P

then sy roger dear soh dtg..heheh..

xlame pastu dear pun smp..

cpt btol drg bincang. xsmp 10mins, k.anis da bg isyarat kate nk sarung cincin..

erk.. k.yah (kakak aby) yg sarung cincin kat tgn aku..
k.yah smpt sound, "ai, sejuk tangan??"

heheh..biasela.. nerbes.. =P

alhamdulillah sume selesai.. sesi bergambar pun bermula..

hehehe...dlm kol 1.30, family aby grak g masjid sementara tunggu aku setel..sbb aku booking kan uma tumpangan kat area sini.nk bg kunci kat drg.al-maklumla..hotel sume penuh time konvo nih..

kol 4, rombongan adik sy plak smp..seb baik dekat je kat tmn u..hik hik..

alhamdulillah, sumenye da slamat..aku da pun jd tunangan org..

erkk!!!hehehe..
nnt sy post gamba plak keh..

FootNote: alhamdulillah..

Comments

gUrGuRlZ said…
CONGARATE FIRENDS,

sorry tak dapat datang....
aku work la...
then balik umah dah tergolek...
petang baru ingat ko bertunang rupanya hari tue..
mmahap ya...
nway..tahniahhhhhh...sukanya aku...
so...
sila up load pic dalam ini page plzzzz
Feena said…
heheh..coming soon...heheh..
thanx zura..
Feena said…
This comment has been removed by the author.

Popular Posts