.pengetua lame.

salam..jam menunjukkan pukul 12.40pm.
sy br saja pulang dr hospital..

sakit??
nope..g buat medical checkup. gerak dr uma jam 7.30. tiba jam 8.15am.
tunggu kawan sy...xlame pastu diye pun smp..

gi pusat rawatan kat jln mahmoodah. bnyk btol tmpt nk pegi.
memule x-ray, air kencing..then g bilik tu, bilik ni..tup tup jam 10.30 br setel sume. tu blm jmp doktor lagi..kami kene buat appoinment..4/9 kene dtg spital balik..

waduh..ingat da setel.rupenye blm. then, g plak pesuruhjaya sumpah kat ngan wisma persekutuan.

eh??mcm kenal itu nama.
sape kenal ahmad bin atil angkat tgn!!!

zura, aku tau ko kenal itu olang..hehehe.. diye da lame pencen rupenye..last skola kat gelang patah kot.. (sempat la interview kejap)

hmm... ayah si fahrin..heheh..
pas da setel, aku g sggh kipmart tampoi. beli itu brg2 dapor mak aku..sudah abis sbb itu kenduri.heheh..

that's all report utk pg nih..
to be continue...
*********************************************************************
sy terlupe cite psl smlm..
masa gi kolej, de swg staf kat situ pun tunang saing aku..lelaki aa tapi..
sudahnye dak2 tu sume kate aku tunang ngan diye..ampesh jek..heheh..

skandal plak ker??huhu...

la ni aku xdek bt pape pun lg..bosan plak..tp nnt malas jgk nk stat ngaja..

adoiii!! xstudy lg..ape aku nk buat ek nk bg dak peralihan tu denga ckp aku..
any idea??

Comments

gUrGuRlZ said…
aku kenal ahmad atil....
mana cikgu tue??
haiyaaaa...
ko buat aku terkenang kisah mengarang lirik dikir barat
"en.ahamad atil pengetua kami...
garang orangnya tapi sporthing...
menjaga kedamaian sekolah setiap hari..
.............."
rangkap akhir aku tak ingat...hehehehhehe
Feena said…
oit..aku pun ade la msk dikir barat..
form 1 ek??heheh..de kat pesuruhjaya depan wisma
eh, belakang kot..
gUrGuRlZ said…
waaaa....sudah lama meninggalkan alam persekolahan...
aku masih ingat lagu yang kiter cipta sama2 dulu2..hehhehehe
Feena said…
asyik...asyik..asyikk...heheh...
ape ntah lagi lagu..bnyk giler lak tu buat..hahah..pastu tarian berdendang tu..ingat x kite msk ms hari guru? ko ade gamba tu x?hehe

Popular Posts