.new color.

Jeng Jeng...!!!

Found a new layout.
.cute.

But then haven't finish editing yet..hehhe..

btw, yesterday went to my x-housemate and my x-schoolmate wedding..
1st, pas sy bali dr skola.. (fyi, smlm skola keh..skola ganti utk raya..hheheh..), sy terus g uma linda SLG kat skudai..wah..kaler ijo gitu..heheh..Nikah 08.08.08..pergh..cun tu nombor..huhuh..
napela sy x bertunang tarikh tu ekk?? =P



Then, sy balik uma dulu sbb da janji ngan naimah nk g kenduri x-schoolmate kat TSP skali.
Kenduri Lina wahab..marrying my sister's friend, my senior, Ashabul..

heheh..xsangka dr adik n abg angkat, terus terangkat2 gitu..
hahhaha..

Tepat jam 2.40, Nana fetch me at home..naimah xjd join sbb trap kat trafic jam kat hway pasir gudang..ampesh nye naim.

majlis drg, ok..pelamin cantik..ala2 mix garden gitu..

ms kat sane tu, terjumpe la kengkawan yg da lame xcontact n jumpe..mula2 jmp linda rozali..dulu kelas EK1.. besfren si lina ni..
pergh..da jd doctor sehh..tabik la kekawan aku nih..heheh..

then tetibe je nmpk muke yg aku kenal n lame xjmp..

jeng jeng jeng...



Zura, ko kenal ini orang2??heheh..
lame btol xjmp..even nana yg dkt tu pun, aku xjmp tau..heh!!

haa..br pasan..smlm pertemuan 3'NA'..
Ina, Nana, Ana..hahaha...

btw, ni gambo pengantin.. Lina n ashabul..



Kepada sume kengkawan aku yg da kawin, Selamat Pengantin Baru diucapkan..semoga berbahagia smp akhir hayat..selamat menempuh alam rumahtangga..hehehe

Banyak2 bersabar keh..erk..pandai2 je aku nk nasihat org..hehehe..

n to kak zack, Zura SLG..
minta maaf sgt2 sbb xdpt g majlis kowang..jauh sgt la..nnt insya'Allah kite jmp keh..sayang korang.. Muahhxx.. hehehe..

FootNote: Dug dag...Menghitung hari....

Comments

gUrGuRlZ said…
hahahhaha..
aku kenal itu org..
malam tue kiter org lepak kat danga bay..
btw...lina dan adik dia cantikkan..
aku g majlis mereka..
dapat jemputan last minitttt...
apa pun..selamat utk mereka
Feena said…
ala..ko dtg xbtau aku pun..kalo x leh jmp..ni yg aku sedih ni.. :(

Popular Posts