.tee hee.

.entry title is not important..well, ske ati aku lar nk post ape..ye x??heheh..

smlm aku puasa..sumenye ok..cume skit letih je..balik uma bleh t'lelap la plak..then da nk buke br la aku g dapo tgk mak aku msk lauk ape tghr td..

pergh.. daging nangka msk lemak cili padi, ikan grg, smbl tempoyak dan ada itu petai jeruk!!!

sebenarnye aku xbp suke itu petai jeruk n tempoyak..tp ntah nape mlm td selera aku lain mcm..aku lantak mkn smp 2pinggan..gile pelahap nk buke puasa..

aisemen.. tergendala diet program aku..

*elleh..ko diet pun berat xjugak kurang..

hahah..poyo jerkk...

td pg plak, aku g kaco kitchen si anne..drg plak grg kopok dr kelantan kot.huh..
aku plak blm bfast.bwk bihun grg, then aku pun melantakla kat lot10. bwk dunkin donut yg wani bwk balik 5 ketul.. aku bedal separuh, sama itu bihun, itu kek batik, dan jugak kopok ikan..waduh..penuh btol per0t aku la ni..

tergendala lagi skali diet aku..waduhhh..

FootNote: kekenyangan kat library

Comments

Popular Posts