.mau kurus.

.azam baru.
*mao kuruskan badan.
*kuruskan pipi (erk.ade ke??)
*kuruskan.......

tapi tu sume angan2. aku sudah gumuk.bile aku gumuk, maka aku mao kurus.tp bile itu azam muncul, itu malas pun mau muncul jugak.

*confius..


Aku mao kurus.. tapi itu kurus mau ke kat aku?? hadoii..

ape aku merepek neh??

actually, aku da lame mau itu kurus. kurus macam aku abis diploma dulu. masa tu aku keje kat guardian. letih tapi besh keje situ. then aku sambung amik itu Skim Latihan Graduan (SLG).

still kurus skek compare ngan skang. sebab time tu puasa. pastu aku berkawan ngan org yg xkuat makan. *wink wink*

bile sambung je degree, berat aku naik smp 8KILO!!!!

WADUH..skang nih aku penin mau kuruskan badan..

hmmm..

sebut pasal puasa, lagi 2 bulan mau puasa. kan??

ganti puasa pun belum..de lagi 6 ari..

huhuh..xpe..puasa direct sudah bleh cover itu puasa.

*wink wink*

Nota k@ki: SELAMAT GANTI PUASA SUMER...!!

Comments

Popular Posts