.ganti pose.

arini aku puasa ganti..

da nak Ramadhan, br nk puasa..ape la syaiina ni..

hehe..bnyk dugaan tu..sbb aku ni kuat mkn. =P

tp xpe..la ni nk ganti biar abeh dulu..wajib tu kan..

btw, talking about azam aku yg mau kurus. actually, i don't know how to control my diet. bfast, tiap pagi. tp slalu amik heavy. nasi goreng, mi goreng, nugget, fries, bla bla bla..

cmne nk diet kalo cmtu?org diet mkn roti, air teh @ suam @ oat @ any kind of hot water. tp aku, minum air kosong..tp bukan ais la..air jarang biase tu je..

aku mmg cmni. dr dulu mmg jarang bancuh air manis. kadang2 je bile da teringin br la aku bancuh air.hehe..

tp nnt kalo da kawin, tu la yg aku kene buat ari2 utk my future husband. hahaha..

sapekah org itu??

*xtau lagi sbb blm confirm.hahah..

-end-

Nota k@ki: Perutku da menyanyi sebenarnye.. KFC.. KFC... =/

Comments

gUrGuRlZ said…
alhamdulillah...aku pun tak ganti puasa lagi
Feena said…
marilah kite same2 ganti puasa..heheh

Popular Posts