Proton Saga baru..

hai..arini aku g keje lewat skek. saje melambatkan masa.lgpun bosan aaa dok kat opis. hehehe..aku gerak dr uma kol 8.50. skali smp awal jgk.dlm 9.05 aku smp.waduh..lewat 5min je..tp aku sain gak kate dtg kol 9.wahahah..

kalo punch card mau aku nye kad da kaler merah da..seb baik la still sain lg..hahahah..

then aku naik g opis. tgk si anne kawan kelas aku n skang jd opismate aku da ade kat opis. ngadap laptop diye.. ym la katekan..wahahah..

aku pun kuarkan la gameboy aku..men gem plak.nk on laptop malas la plak..br men dlm 10min, kol 9.50 kot..aku ajak anne g bank jap..nak transfer duit g asb da..lgpun da lame xhapdet asb..huhuh..lgpun my abe yg soh g asb masukkan kat diye nye buku..

then cr plak pos opis.tp xjumpe jalan..nk byr duit mara my abe tu..huhuh..last2 g je BSN byr duit mara. kene cas rm1 plak tuh..xpe la..xde hal..bukan slalu..huhu..

urusan selesai dlm kol 10.30,aku decide nk g tgk pronton saga br tuh..huhu..ye la..aku nk beli.tp br lg keje.xstabil.my friend si anne tu confirm nk beli.ye arr..kelmarin da g proton kat masai da..hehehe..

waduh..berkenan plak aku tgk kete tuh..ampesh tol..murah pun murah..tp xtau la nk beli ke x..tgk keadaan dulu arr..

anne da booking kaler granite gray..tp la ni diye decide nk tuka black plak..huhuh..sengal tol.. wahahahha..

terbakar jugak..tp xpe la.aku xmampu lg.hehhe.. so, niat nk beli kete tu kene pendam je arr.. uhukss...

Comments

Anonymous said…
hmmmm...aku bagi cadangn leh??ko amek red wei..
mantap...
cantik sanagt..
kalau tak mengenangkan kenari aku banhyak berjasa..aku sudah tukar dia ngan red..hehehhehe..
releks la beb..pelan2..jangan gopoh..ko pun baru kejer..tapi kalau gaji mantap..boleh ajer amek..
Feena said…
hmmm..mantap la plak gaji aku kan..hahahha...cukup2 je nk idop pun.. =P

Popular Posts