hi ya all

yu huuu.. kite da balik jb da..hehehe..

sedey seot tgglkan shah alam..uwaa.. and most important thing is, sedey tgglkan cyg aku.. =(

ish.. seriyes beb.. and all da memories ms blaja and enjoy2. hehe.. gonna miss the old time.

hmm.. btw, last 15dec2007 was my birthday.. heheh..

erk!! i'm 24th now?? oh no...!!

somebody gave me a bear.. =) thanx...

my elder sis k.feeza gave me a watch..hehe..last year pun jam jgk. tp last year jam utk sport or leisure..jam ni utk time formal or nk nmpk ladies skek.. erk! ladies??huhuhu..

then,kak ida bagi tudung kaler pink. hihihi..adik aku plak bg handbag..yey!! hehehe.. my mummy bg duit utk blanje. =P

btw, thanx for all of da present. i appreciate all of it.. lurve ya'all... muahhhsss... =)

Comments

Unknown said…
selamat pulang ke tanah air..wakakakaka..btw..congrate beb..dah abis dah ko study...
so now...rest dulu kat umah...then gerak cari kojer yerk
Anonymous said…
hehehe.. harus la..nk honeymoon.. =P

Popular Posts