hai there..

hai.. this is me.. syaiina..



( ya.. ya.. i know they already know my name.. but who cares?? )



actually, i was very very bored sitting alone in this room waiting for my laptop finish downloading acrobat reader from the internet.. fuh... lega dpt abiskan ayat tu in english even the grammar is tunggang terbalik.. hehehe..



my laptop ni kene format.. ye la.. dah dekat 2 - 3 month si brontox tu berkuasa. heh! ye la.. sy ni bukan reti nak format2 pc nih.. dh try d/load all types of antivirus tp x bleh.. hmm.. gasak arr.. balik jb br format.. hahaha..



abis all my games..!! tak dpt diselamatkan... gambar2 sume dpt.. my dad yg simpan with all my songs.. but my games, abah xnak simpan.. kalo nak, d/load lain.. uwaa!! xpe.. sy akan kumpul balik all the games.. nak carik gak games baru.. hhehehe... *evil laugh*.



oh ya.. i've promised to upload pictures rite?? hahaha.. i will.. but not now. coz saya tak berjalan pun and there are no beautiful environment here.. so, no pics!! sorry dude...



huh.. have to wait for 1/2 hour more.. dah dekat 2 jam dah install.. bosan nyerssss.... huargh.. ngantuk aku tunggu menatang nih abis d/load..



*sleepy..... n ZzZZZzzZzZzzZzzZ.........

Comments

Popular Posts