raye!raye!SMKTUN!

berikut adalah gambar2 masa kami geng2 smktun serbu ke rumah kwn2 utk beraye sambil mintak duit raye..erk!!huhuhu...



dgn nana kat umah hanim ngan anak sedara diye,wafi..curik jap ek hanim..ni rumah first yg kami serbu..and tu kali kedua saya beraye kat umah hanim...pecah rekod la plak.. sebenarnye 3kali beraye umah hanim..malu nyer!! *shame on u..*



wah wah..makan soto ye..? sedap tak??pedas yer??amik kowang penangan tangan aku..hahah..tangan sape beb..



kat umah saya dgn geng dr zaman skolah rendah..



5 of us..



naimah: weh ina..aku ade brg baik ni...

me: ha..bak sini aku tgk..





geng2 smktun..





bye bye sume..kami nak balik dah..aktiviti tamat pd jam 10 mlm.. kire ok ape drpd last year..sampai umah kol 12 tu..huhhu..



well..that's all..ade lagi gambar sebenarnye..tp sy tertinggal kat pc dlm bilik arr..nnt ar sy upload keh?disini sy ingin memohon maaf kerana ade lagi rumah yg sy tak sempat pergi kerana kesuntukan masa.. mungkin lain kali kite berkumpul lagi keh?pai..

Comments

Popular Posts